Mortal angel

Temat: Ulepszenie tura w C360
spisuje się znakomicie. ten ciągnik chodzi tylko przy turze. pompa ta nie zajmuje wałka wom bo ma napęd z wału korbowego. co do odłanczania to pytałem się speca od hydrauliki siłowej i powiedział że na biegu jałowym (czyt. swobodny przepływ oleju) pompa może mieć większe obroty niż 1600(na takie jest przystosowana) więc nie kombinowałem już z rozłanczaniem napędu. co najważniejsze była to pompa od cyklopa o symbolu AK52 (z tego co pamiętam ;) więc trzeba było obrócić tylną pokrywkę pompy o 180stopni by mogła miec odwrotne obroty. zbiornik na olej to butla od powietrza przykręcona z prawej strony ciągnika mniej więcej na tych samych mocowaniach co ta z lewej strony na powietrze. teraz będę zakładał jeszcze wspomaganie na orbitrol i w planach jest krokodyl tylko jest jeden proble brakuje czasu zeby to zrobić :( .

Źródło: agrofoto.pl/forum/index.php?showtopic=13108



Temat: Problem z elektrozaworami 4WE 10 i 6
Witam. Bardzo proszę o pomoc kogoś kto zna się na hydraulice siłowej , czy zawór 4WE 10 J33 i 4WE 6 J62 , nadają się do sterowania siłownikiem dwustronnego działania ? (brykieciarka hydrauliczna tłok siłownika głównego 120mm), i co oznaczają te symbole (litery tłoczka).Za pomoc bardzo dziękuję.
Pozdrawiam.
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1342279.html


Temat: Symbole Hydrauliki Siłowej
Witam
Ma ktoś jakąś fajną strode dotyczącą hydrauliki siłowej?
A dokładniej symboli i odczytywania schematów?
Pozdrawiam
Tymek
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1639930.html


Temat: Pompa wspomagania Golf III 1,9 TD 1992 - wyciek płynu.
uszczelniacz i łożysko są po stronie koła pasowego pompy(na wałku) ale to że pompa leje wcale nieznaczy,że leje na uszczelniaczu
robiłem pompę wpsomagania z mk3 1.9d (w mk2 pewnie taka sama,oplowska ma chyba inne koło pasowe) i pociło się z tylnej pokrywy. niewiem z kąd jesteś bo może by się coś poradziło praktycznie, ale ta pokrywa jest wciskana od tyłu w korpus pompy i uszczelniona gumą O-RING której dobranie po wyjęciu starej gumy niepowinno być problemu w dobrym sklepie sklepie z hydrauliką siłową lub po prostu u producenta takich gum-ktoś kto się na tym zna musi gumę pomierzyć i dać Ci nową-koszt nie więcej niż 1 złoty
co do uszczelniacza na wałku i łożyska-łożysko wykonane jest w miarze metrycznej tylko niepamiętam symbolu-napewno można kupić ale dopiero po wyjęciu starego-koszt-10,15 złotych
uszczelniacz(wymieniałem niedawno w pompie do renault 21)-zimmering jeśli pamiętam jest albo nietypowy albo w mierze calowej(tak aby utrudnić nam życie). co do jego zakupu problem jest takiej natury, że są bardzo nietypowe i niekupi się ich w sklepach z hydrauliką siłową(a jest to część pompy hydraulicznej łopatkowej) gdyż goście w takich sklepach od razu mówili mi-o samochodowe , nie u nas- ale jak gość jest kumaty i ma katalogi to pomierzy stary zimmering albo obudowę pompy i wałek i dobierze z katalogu uszczelniacz i poda wymiary w mierze metrycznej-z takimi wymiarami udałem się do punktu FOTA i już następnego dnia był w sklepie do odebrania za 20 złoty, gościu co regeneruje wspomagania kierownicy chciał za niego 80 złoty
aby wymienić łożysko i zimmering trzeba rozebrać pompę gdyż inaczej nie da się wyjąć wałka. jeśli już ją się rozbierze trzeba też wymienić O-RING w tylnej pokrywce bo ten stary mimo iż przed naprawą nielał po zmontowaniu może się pocić
piszę,że aby wymienić łożyska i uszczelniacze należy pierw wyjąć z pompy te które mają być wymienione i,że częsci te trzeba pomierzyć gdyż niespotkałem się aby ktoś(producent) gdzieś(jakiś katalog czy instrukcja) napisał wymiary uszczelnień czy łożysk (pompa jest niby całością i się jej nienaprawia)
jak widać z naprawą lejącej czy głośnej pompy jest sporo zabawy gdyż nie jest to tak proste jakzakup np końcówki drążka, jest to wykonalne ale nikogo niezachęcam bo jest to zabawa która może kosztować wymianę pompy(choćby z powodu zgubienia zabezpieczenia czy łopatki) która mimo, że lała ale działała0
z drugiej strony szkoda mi sprawnych(pod względem wydajności i ciśnienia) pomp wyrzucanych tylko dlatego,że leją
Źródło: forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=57803